Blijf op de hoogte van de ontwikkeling van geurbeleving

De geurbeleving van Pulitzer Amsterdam

28 november 2016

De bijzondere geur van een bijzonder hotel

Wij mochten de geurbeleving realiseren van een van de meest bijzondere hotels die ons land rijk is. Lees hier hoe we dat deden.

Lees meer...

MTV EMA zet geurbeleving in voor sponsor

31 oktober 2016

MTV VMA zet geurbeleving in voor sponsor

De MTV European Music Awards gebruikt geur om hun sponsor extra in het zonnetje te zetten. Lees hier hoe. 

Lees meer...

ScentAir is aanwezig op BBB beurs Maastrict

10 oktober 2016

ScentAir is aanwezig op BBB Beurs in Maastricht

De BBB is één van de grootste horeca-evenementen van het jaar. Wij kunnen daar natuurlijk niet ontbreken. Wij vertellen je daar graag alles over de inzet van geurbeleving in de horeca. Kom je ook?

Lees meer...

Scentair lanceert eerste geurtram ter wereld voor het TV programma

30 Augustus 2016

Scentair lanceert eerste geurtram ter wereld voor TV programma "Heel Holland Bakt"

Als geurmarketeers werken we graag mee aan innovatieve advertentiemogelijkheden met de inzet van geur. Dus we hebben superleuk nieuws; een echte geurtram in Amsterdam.  

Lees meer...

Roomspray; de perfecte aanvulling bij uw bedrijfsgeur

10 maart 2016

Geef klanten de hele winkel mee: roomsprays van uw eigen bedrijfsgeur

Wat is er nou leuker dan uw eigen bedrijfsgeur? Uw eigen bedrijfsgeur in de vorm van Roomspray natuurlijk. Vanaf nu is het mogelijk om uw eigen geurbeleving ook mee te geven aan uw klanten in de vorm van een mooie, elegante roomspray. 

Lees meer...

De ultieme handeiding voor geurmarketing en geurbeleving

28 december 2015

De ultieme handleiding voor geurmarketing en geurbeleving

Eindelijk, alles wat je wilde weten over geurmarketing en geurbeleving in 1 handig overzicht. Vind hier alle antwoorden op je vragen over de inzet van geur voor het bedrijfsleven. 

Lees meer...

Geurmarketing in de praktijk; hoe Dunkin' Donuts 29% omzetstijging realiseerde met Flavor Radio

5 November 2015

Hoe Dunkin' Donuts 29% omzetstijging realiseerde met Flavor Radio

Combineer de verse geur van koffie met een een perfect getimede radio commercial in een van de drukste steden van de wereld, en je hebt een prijswinnende marketingcampagne. 

Lees meer...

Maak een eind aan een stinkende rookruimte in je cafe

4 November 2015

Maak een eind aan een stinkende rookruimte in je cafe

Verschaald bier, zweetlucht en rook: 3 stanken die iedere horecaondernemer kent. Maar hoe fix je nou dat jouw pand altijd lekker ruikt? Lees hier hoe dat kan.

Lees meer...

Geurkeuze is een gestructureerd proces

6 Oktober 2015

Een juiste bedrijfsgeur kiezen moeilijk? Niet als je deze vragen beantwoordt.

Welke geur past bij een bepaald persoon of bedrijf? Is de beleving van geur niet een kwestie van persoonlijke smaak? Gelukkig niet. Een goede geurkeuze is een kwestie van een gestructureerd proces. Lees hier hoe. 

Lees meer...

5 manieren om de beleving in je winkel te verbeteren

6 Oktober 2015

5 manieren om de beleving in je winkel te verbeteren

Het creëren van beleving in je winkel is van groot belang voor elke moderne retailer. Wij geven 5 voorbeelden hoe je dat in de praktijk kunt toepassen. Lees er snel meer over. 

Lees meer...

5 beroemde bedrijven die geurbeleving gebruiken zonder dat je het wist

5 Oktober 2015

5 voorbeelden van geurbeleving die je nog niet kende

Geurbeleving wordt vaker toegepast dan je denkt. Wij hebben 5 beroemde voorbeelden verzameld van grote bedrijven die onbewust jouw gemoed beïnvloeden. Lees hier meer.

Lees meer...

Hoe een geur kan bijdragen aan een betere beleving in retail

5 Oktober 2015

Hoe een geur bijdraagt aan een betere beleving in retail

Heb je een winkel en ben je op zoek naar meer beleving in je winke? Geur kan daar een belangrijke rol in spelen. Lees hier hoe. 

Lees meer...

Hoe maskeer je ongewenste geurtjes?

28 september 2015

Hoe maskeer je ongewenste geurtjes?

Grootmoeders tips voor het maskeren van ongewenste geuren werken altijd. Wil je het echter professioneler aanpakken, gebruik dan eens de Odor Neutraliser van ScentAir.

Lees meer...

Angst voor de tandarts? Geurmarketing doet wonderen.

25 augustus 2015

Angst voor de tandarts? Geur doet wonderen.

Als de dood voor de trillende boor van de tandarts of breekt het zweet al uit bij het maken van een telefonische afspraak? Met geur is dit allemaal voorbij.

Lees meer...

Promoot uw restaurant met een geurmerk

27 Juli 2015

Promoot uw restaurant met een eigen geurmerk

Een geurmerk versterkt uw restaurantmerk, u zorgt voor herkenning en de herinnering aan een heerlijke gerecht van een eerder bezoek. Wij leggen u graag uit hoe.

Lees meer...

Geurbeleving in hotel lobby

26 Juli 2015

Maak een goede indruk; gebruik geurbeleving voor uw hotellobby

Een eerste indruk kunt u maar één keer maken. Zorg ervoor dat uw hotel lobby ruikt zoals u graag wilt.

Lees meer...

Toepassingen van geurmarketing in de horeca

26 Juli 2015

De drie beste toepassingen van geurmarketing in de horeca

Benieuwd naar toepassingen van geurmarketing in de horeca? Bedenk dan welk van de volgende 3 doelen u wilt behalen.

Lees meer...

Op-zoek-naar-meer-beleving-in-uw-onderneming

26 Juli 2015

Op zoek naar meer beleving in uw winkel? Geuren bieden hiertoe een uitstekende mogelijkheid

Staat u wel eens stil bij de impact van de omgeving op een positieve ervaring in uw winkel? Uit ervaring weten wij dat geurbeleving daarbij een grote rol speelt.

Lees meer...

 Geurmarketing beïnvloedt het koopgedrag via verbinding op emotioneel niveau.

26 Juli 2015

Meer verkopen in uw winkel? Geurmarketing beïnvloedt het koopgedrag via emotie.

Wilt u zorgen voor meer verkopen in uw winkel? Geurmarketing beïnvloedt het koopgedrag via verbinding op emotioneel niveau. 

 

Lees meer...

Meer beleving in uw hotel? Kies dan één van deze vier bijzondere geureffecten.

25 Juli 2015

Meer beleving in uw hotel? Kies dan één van deze vier bijzondere geureffecten.

Weet u wat de gastbeleving in uw hotel beïnvloedt en welke factoren daarop van invloed zijn? Met deze 4 geureffecten verhoogt u de gegarandeerd de gastbeleving.

 

Lees meer...

Geur wekt emoties op, en beïnvloedt het koopgedrag

24 Juli 2015

Uw kledingwinkel een luxe uitstraling geven? Geur helpt.

Geur heeft een sterke invloed op onze beleving. Hier kunt u in een kledingwinkel uitstekend gebruik van maken; met de juiste geuren zorgt u voor emoties bij consumenten die de kans op een aankoop sterk vergroten.

Lees meer...

Stankoverlast vetput

29 april 2015

Stankoverlast uit de vetput?

29 april 2015

Veel horeca ondernemers kennen het probleem; onwenselijke geuren uit de vetafscheider. Niet alleen voor klanten is het onplezierig, maar ook het personeel heeft vaak last van deze stank. In dit artikel lees je hoe je dit probleem gemakkelijk en goedkoop kunt verhelpen.

Lees meer...

ScentAir is partner geworden van Store of the Future

ScentAir is partner geworden van Store of the Future

23 juni 2015

Hoe we in de toekomst gaan winkelen weten wij ook niet, maar wij helpen graag mee om die toekomst een handje te helpen. Daarom zijn we partner geworden van Store of the Future en ontwikkelen we voor dit nieuwe retailconcept een aantal specfieke geurbelevingen.

Lees meer...

Aromatherapie

Geurmarketing is hot

Afgelopen week vond de jaarlijkse Horecava weer plaats in de RAI in Amsterdam. Samen met onze vrienden van Mood Media hebben we gedurende  4 dagen honderden bedrijven gesproken over de mogelijkheden van geurmarketing in hun bedrijf.

Lees meer...

Stankoverlast vetput

10 Juli 2015

Een festival omtoveren tot een beleving?

Bij een festival denk je aan toffe bands, lauw bier uit plastic glazen en de geur van overvolle toiletpotten. Maar het kan ook anders. Nomads festival bewijst het.

Lees meer...

Aromatherapie

Angstreductie in de medische sector? Aromatherapie helpt

29 april 2015

Niemand komt graag in een ziekenhuis of bij de tandarts. Alleen de gedachte eraan al zorgt bij veel personen voor koude rillingen. Daarom besteden steeds meer praktijken aandacht aan het verbeteren van de omgeving om klanten zich beter op hun gemak te laten voelen.

Lees meer...

Geurmarketing: waarom een geurmerk onmisbaar is voor uw bedrijf

Geurmarketing: waarom een geurmerk onmisbaar is voor uw bedrijf

20 mei 2015

Hoe zorgt u voor de herkenbaarheid van uw bedrijf, hoe activeert u de doelgroep en hoe zorgt u ervoor dat zij uw merk loyaal blijven? Het creëren van een sterke geurassociatie bij uw merk kan daarbij een belangrijke rol spelen.

Lees meer...

Een geurmerk dat past bij u en uw bedrijf en dat klanten een positief gevoel geeft bij uw bedrijf: dat is toch prachtig?

Blijf op de hoogte van de laatste trends, nieuwtjes en feitjes

"Geurmarketing is meer dan het plaatsen van een lekker geurtje."